Привіт, УРСР

В рейдерському захопленні українського інформаційного простору «слуги народу» навіть Януковича перевершили. Те, що вони перетворили парламентський телеканал «Рада» на інформаційний рупор режиму і хочуть запхати в кожен телевізор трансляцію російськомовного каналу «Дом», як виявилося, лише квіточки. В парламенті зареєстровано законопроєкт, яким передбачено створити повністю підпорядкований уряду Державний концерн телебачення і радіомовлення на базі суспільного мовлення, державного іномовлення і Держкіно. Тобто повернутися навіть не в часи Януковича, а в часи Держкомтелерадіо УРСР. На що розраховують ці люди і за кого мають українських громадян?

Читати далі

Телеканал «ЗРада»

Сьогодні керівник телеканалу РАДА презентував представникам фракцій концепцію оновленого мовлення. Ось ці папірці та 2 тижні роботи в тестовому режимі обійдуться платникам податків в 9 млн грн! Дизайн студії обійшовся ще в 5 млн! В наступному році на оновлений телеканал заплановано більше 400 млн грн. Більшість із цих коштів підуть на аутсорсинг. Журналісти, які в штаті телеканалу, продовжать отримувати мізерні зарплати, а серйозні кошти розпилять хлопці й дівчата, яких люблять на Банковій. Гроші на оновлення телеканалу перекинуть зі статті законотворча діяльність. Тому що в епоху шоуменів ВР – це суцільний ДОМ 2.

Читати далі

Влада будує геббельс-TV

Останні події навколо телеканалу «Рада», куди завели пул ведучих Медведчука, фактично є створенням аналога московського ОРТ з усіма вихідними пропаганди. Далі ще гірше. Державний російськомовний пропагандистський канал «ДОМ» збираються розширити на всю країну. Замість нібито іномовника на окуповані території тепер нам влаштують цей треш по всій країні. Запуск державного російськомовного телеканалу, обов’язкового для показу по всій Україні, стане не просто беззаконням, а актом прямої участі влади в російській гібридній війні проти України.

Читати далі

Це точно державний телеканал? (відео)

Сьогодні голова ВР розпочав засідання парламенту з пафосного повідомлення, що телеканал Рада оновився і модернізувався. А в мережі з’явився провокативний ролик, що рекламує оновлений канал, який починається зі… звинувачення опозиції. Ведучі якого тепер виходять в ефір в брендованих піджаках. В ефірі оновленого каналу Ради – пряма трансляція брифінгу Зеленського, новини про Дію і візит Зе до Брюсселя, багато слуг, ведучі з медведчуківських телеканалів, не оформлені в штат державного ЗМІ. Яке це має відношення до висвітлення діяльності роботи ВР? Слуги будують нового державного медіа-монстра, за рахунок платників податків переформатовують пропагандистські телеканали ДОМ, і тепер Рада.

Читати далі