Дикарям канон не писан

Джон Смит

Теперь и Варфоломей – раскольник. 😆
Так считают в мракобесной секте “рпц”.

“Неканонически, нарушая все правила, он вторгся в нашу юрисдикцию, простил раскольников. Значит, отождествив себя с раскольниками, он сам стал раскольником”, – заявил безграмотный агент Михайлов ака “Патриарх”.

“Так действуют церковные каноны”, – добавил глава внешних церковных связей МП Иларион.

Вообще уже все наблюдатели успели отметить удивительную безграмотность РПЦшных клоунов. Мокшане вообще дремучие, не обошел этот недуг и ФСБшников в рясах.

Константинополь уже парировал с пруфами, а они до сих пор не унимаются. Например, помощник Варфоломея епископ Макарий Христопольский:
«Йдеться про привілеї, а також про величезну загальноцерковну відповідальність, яка була надана Константинопольській Церкві IV Вселенським Халкідонським Собором 451 року. Правило 9 і 17 цього Собору визначають, що, якщо якийсь єпископ або клірик буде судимий його митрополитом або місцевим Синодом, і буде вважати це рішення несправедливим, у такому разі він може законно звернутися до Патріаршого Престолу Константинополя, який зі свого боку зобов’язаний переглянути дане питання і прийняти остаточне рішення. Цей привілей Вселенського Патріархату незліченну кількість разів в історії був застосований».

И еще:
«У 1663 році, наприклад, на Константинопольському Соборі, який проходив за участю всіх Східних Патріархів, і був зібраний для розгляду питань богословського, літургійного та канонічного змісту, порушених Московським Патріархатом, було розглянуто, серед іншого, і питання «екліту». Московська Церква порушила тоді питання про те, чи належить Патріаршому Престолу Константинополя право суду щодо інших Церков, і чи ним виноситься остаточне рішення щодо будь-якої церковної справи. Східні Патріархи письмово висловили визначення Православної Церкви з питання про «екліт». У відповідному посланні, яке було відправлене Російській Церкві, і яке через його важливість було названо «Томосом», ними одностайно стверджується, що «питання всіх Церков для кінцевого судового розгляду подаються в Константинополь і ним приймається остаточне рішення». Саме це було зроблено і зараз».

То есть на брошенное “а чем обоснуешь?!” Константинополь тут же обосновал со ссылками все свои древние привилегии. У мокшан же нет вообще никаких ссылок. Просто “неканонически”, и все тут.

Когда тот Собор проходил, не то что РПЦ еще не было, не было даже России, а будущие россияне квакали на болотах. Даже их официальная история начинается с 12 века – на 700 лет позже. А реальная на все тысячу.

Для всех же остальных церквей, как оно было с тех времен заведено, так и действует по сей день. Но этим дикарям закон не писан. Они еще по первобытному праву сильного живут.

Вот только будет как с аннексией Крыма и войной на Донбассе – весь мир уже давно отошел от первобытных законов. А потому РПЦ просто останется в изоляции одна.

Одно пожелать остается нашим батюшкам УПЦ МП: валите с тонущего корыта, пока открыты двери!


Одразу після закінчення Синоду Вселенського патріархату, який пройшов у жовтні, Укрінформ направив свої запитання Його преосвященству Макаріосу* – одному з учених, які готували канонічні підстави для вересневого Синаксу і наступного рішення Синоду Константинопольської церкви. Це перші коментарі офіційного особи Вселенського патріархату щодо вже прийнятих рішень.

* Єпископ Макаріос Христопольський – помічник Вселенського Патріарха Варфоломія, постійний професор Патріаршої академії Криту і запрошений професор богословського факультету одного з вишів Естонії та інших університетів.

Автор