Чи “Суспільне” УТ-1?

Mason Lemberg
Mason Lemberg

Продовжуючи діалог на тему, яку вчора розпочав Богдан Карпенко:

“8 листопада Наглядова рада НСТУ вирішила виплатити Кольцовій премію у розмірі трьох посадових окладів, тобто 172 800 гривень. Премії також отримали члени правління Роман Вінтонів (телевізійний псевдонім Майкл Щур), Микола Чернотицький, Родіон Ніконенко, Юрій Макаров, Інна Гребенюк. Голова правління ПАТ НСТУ Зураб Аласанія також отримав премію у розмірі трьох посадових окладів, у його випадку це 230 400 гривень”…

Мене жодним чином не зачіпає рівень зарплат, це нормальні достойні зарплати професіоналів.
Професіонали заслуговують і на більші зарплати.

Та мене цікавить відповідь на запитання – чи професіонали це?
Я цілком згоден з тим, що, приміром, Коболєв за свою роботу на державному підприємстві отримує мільйони гривень, але я не зовсім розумію, за що отримує сотні тисяч гривень премії на іншому державному підприємстві Зураб Аласанія і його “команда”.

І мова тут навіть не про те, що державний канал мав би бути осередком протистояння інформаційній війні проти держави, про що каже Богдан Карпенко. А натомість державний канал транслює відверте лайно.

Мова про банальну економічну ефективність роботи Зураба Аласанії і його “команди”. За що ці люди отримали мільйон державних коштів? Який економічний результат вони принесли телеканалу?

Про економічний результат свідчать рейтинги, які є показником вартості реклами і доходів телеканалу. Ось нижче на діаграмі показані рейтинги телеканалу, червоним відмічений час правління видатного медіагенія Зураба Аласанії.
Джерело даних тут.

І що ми бачимо?
А ми бачимо, що з часу приходу до влади на УТ-1 Зубара Аласанії рейтинг телеканалу впав з 2% до 0,5%, тобто в 4 рази.
Державний телеканал, який транслюється по всій країні, в усіх кабельних мережах як обов’язковий, дивляться приблизно 0,5% населення, точніше 0,61%.

При цьому, я взяв найбільш лояльні для УТ-1 показники (аудиторія 4+, вся Україна), з урахуванням сіл, в багатьох з яких просто нема з чого вибирати..
Бо скажімо, рейтинг УТ-1 для аудиторії “Вік 18-54, міста 50+”, тобто рейтинг серед аудиторії, яка впливає на суспільні процеси, становить всього 0,26%.
Всього 1/4 відсотка людей працездатного віку, які живуть в містах, де є можливість вибору телевізійного продукту, вибирають програми на УТ-1.

Оце такі “результати” роботи “команди” Зураба Аласанії, за які він дозволяє собі і своїй “команді” отримувати зарплатню більше 10К баксів в місяць.

Зрозуміло, що в рейтингу телепрограм немає жодної програми з УТ-1.
Ані орденоносних “Схем”, ані “Слідство.Інфо”, ані сміщної петросянщини з Майклом Щуром.

Я розумію, що певним маргінальним “політичним силам” важливо створювати ілюзію популярності цього телевізійного лайна в манямірках малоросів, але це так не є.
І якщо би ці маргінальні політики фінансували нерейтингове гуано Зураба Аласанії своїм коштом, то можна було би зрозуміти, але коли це робиться на державному телеканалі за державний кошт і підміняється суть слова “Суспільне” з рейтингом 0,26%, то це просто пограбування держави.

 

"8 листопада Наглядова рада НСТУ вирішила виплатити Кольцовій премію у розмірі трьох посадових окладів, тобто 172 800 гр…

Posted by Богдан Карпенко on Samstag, 25. November 2017

Share
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial